جدیدترین مطالب امروز

پیش بینی طاسی به همراه دستورالعمل هایی ساده !

تهیه کننده : بخش گوناگون

تهیه شده برای بخش : اطلاعات

پیش بینی طاسی به همراه دستورالعمل هایی ساده !

با روند افزایش سن بعضی از افراد دچار طاسی می شوند و کسانی که به موهایشان علاقمندند بهتراست این مقاله را بخوانند و سرنوشت موهای خود را پیش بینی کنند .

بسیاری از مردان هستند که با سر طاس خیلی خوش تیپ به نظر می رسند و طاسی الزاما” چیز بدی نیست.اما مردهای بسیاری وجود دارند که به موهایشان علاقه زیادی دارند و بسیاری از آنها ، وقتی متوجه می شوند که دچار ریزش مو شدند ،مضطرب می شوند وعرق سرد روی پیشانی آنها می نشیند. بنابراین اگر کنجکاوید که بدانید احتمال طاسی در شما چقدر است ، با ما همراه باشید .

دستورالعمل های برای پیش بینی طاسی :

۱- به پدرتان نگاه کنید – اگرچه پیش بینی کردن الگوی طاسی مردان که نوعی ریزش موی ژنتیکی است گاهی اوقات ممکن است کار سختی باشد اما معمولاً از الگوهای مشخصی پیروی می کند .اگر پدری دارید که طاس است یا در حال طاس شدن است ، می توانید پیش بینی کنید که وقتی پیر تر شدید خط رویش موی شما به چه شکل است. و آیا طاسی به سراغتان می آید یا نه ؟

۲- به موهای خودتان با دقت نگاه کنید – نشانه های الگوی طاسی مردان هر چقدر زودتر در موهای شما پدیدار شود ، احتمال اینکه زودتر طاس شوید ، بیشتر می شود. وقت عقب رفت ، خط رویش مو و نشانه های طاسی در سن ۱۸ سالگی با مشاهده این علائم در سن ۳۵ سالگی دو موضوع کاملاً متفاوت است و نتیجه آن هم متفاوت است.

۳- عکسهای خانوادگی خود را نگاه کنید – بله شجرنامه خانوادگی شما به پیش بینی سرنوشت موهایتان کمک می کند.اگر هم یک نفر از خانواده مادر شما(مثل دایی) و هم یک نفر از طرف خانواده پدرتان(مثل عمو) طاس است احتمال طاسی شما بیشتر می شود.اگر همه عموها ، دایی ها و پدر بزرگهای پدری و مادری شما طاس هستند و پدر و برادرهای بزرگتان هم طاس هستند ، تا زمانیکه مو دارید از آن لذت ببرید زیرا مطمئناً طاسی هم به سراغ شما می آید .

۴- نوع موهای خود را بررسی کنید – اگرچه هنوز از لحاظ علمی ثابت نشده است که برخی از انواع موها بیشتر از سایرین مستعد ریزش هستند اما پدیده طاسی در میان کسانی که موهای نرمتر و باریکتری دارند بیشتر از افرادی است که تار موهای درشت و مجعد دارند .

منبع : نازوب

مرتبط ها

قالب خبری