جدیدترین مطالب امروز

فست فود ها و ایجاد چرخه ای رو به ویرانی در بدن

تهیه کننده : بخش گوناگون

تهیه شده برای بخش : نکته ها

فست فود ها و ایجاد چرخه ای رو به ویرانی در بدن

رفته رفته فست فود ها در میان مردم محبوبیت چشم گیری پیدا کردند دلیل همه گیر شدن این خوراک شاید به طبخ سریع و قیمت مناسب آن همچنین در دسترس بودنش بتوان برشمرد

به این فکر کرده اید که سر و کله ی فست فود ها از کجا پیدا شد ؟ با توجه به معنای آن شاید نتوان خط زمانی مشخصی را در تاریخ به آن اختصاص داد . به نظر می رسد در ابتدا چیزی که باعث شد انسان به سمت فست فود ها کشیده شود ، محدود بودن زمان وی در عصر حاضر و طبخ سریع فست فود ها است ، علاوه بر این طعم آن ، مناسب قیمت بودن آن و بسیار دلایل دیگر سبب شد مراجعه به مراکز توزیع فست فود به یکی ز تفریحات و عادات همگان به خصوص جوانان تبدیل شود .

به طور کل تمامی برگرها ، سیب زمینی سرخ شده و… که خارج از منزل سرو می شود را فست فود می گویند ، همانطور که شاهد هستید حتی برای راه اندازی این شغل سرمایه ی زیادی لازم نیست .

غذاهای فست فودی نه تنها ویتامین و انرژی لازم را به بدن نمی رسانند بلکه شاید به جرات بتوان گفت سیری کاذب هم ایجاد می کنند ، بنابراین رفته رفته شخص پرخور می شود ، بیماری چاقی که خود صدها مرض دیگر را به همراه می آورد یک طرف ، ناراحتی های قلبی نیز طرف دیگر !

همچنین می دانید که ایرانی ها زائقه ای شور دارند و غذاهایی را که مانند فست فود بطلبد با نمک فراوان می خورند و بعد از آن هم نوشابه !

یعنی چیزی که در این چرخه به چشم می خورد تنها و تنها ضررهای زنجیره ای است که به سمت بدن حمله ور شده اند .

فست فود ها به دلیل اینکه در حرارت بالا و خیلی سریع آماده می شوند از نظر میکرب کش بودن هم چندان قابل اطمینان نیستند .

مرتبط ها

قالب خبری