جدیدترین مطالب امروز

عکس شما بهترین جلوه را خواهد داشت اگر

تهیه کننده : بخش گوناگون

تهیه شده برای بخش : زیبایی

عکس شما بهترین جلوه را خواهد داشت اگر

عکس از ماندگارترین یادگاری ها است و هر شخص طبیعتا انتظار دارد به بهترین شکل ظاهر شده و خوش عکس ترین باشد ، با رعایت این نکات چهره ای رویایی خواهید داشت .

آیا شما از نظر خودتان یک شخص خوش عکس هستید ؟ اگر پاسخ شما مثبت باشد جزو انگشت شمار افرادی هستید که از عکس خود رضایت دارند ، درواقع اکثر افراد از عکس خود راضی نبوده و چندان احساس خوشنودی نمی کنند . از عمده نکاتی که در خوش عکس بودن هر فرد بسیار نقش دارد می تواند پوست و شادابی آن باشد ، پوششی که به صورت گسترده چهره را دربرگرفته و برداشت هایی را از خلق و خو نیز می تواند به همراه داشته باشد . راستی از رموز آرایش در این خصوص چه می دانید !؟

ابتدا یادآوری می کنیم که برای داشتن پوستی خوب لازم است مراقبت های لازم را انجام داده و سلامت پوستتان را در نظر بگیرید ، آرایش کردن به مرور زمان می تواند آسیب های جدی به پوست شما وارد کند ؛ اکنون با ما همراه باشید تا بهترین شیوه زیرسازی و استفاده از کرم پودر ها را برای داشتن عکس زیبا برایتان توضیح داده و رموز آن را فاش کنیم .

فرض را بر این می گذاریم که شما سالی یک مرتبه پاکسازی پوست انجام می دهید و مواد انباشته شده در زیر پوست را از آن دور می کنید ، اکنون لازم است رطوبت لازم را برای پوستتان فراهم کنید ، کرم مرطوب کننده ی شما نسبت به اینکه پوستتان خشک ، چرب یا… است متفاوت می باشد ؛ با این کار شما قدم اول را برای داشتن ظاهری عالی در یک عکس یادگاری برداشته اید .

از چه کرم پودری استفاده کنید ؟ اگر می خواهید پاسخ این سوال را پیدا کنید ، نوع پوستتان را مشخص کنید ؛ با توجه به این که پوست شما چرب است یا حساس ، خشک است یا حتی معمولی ، محصولی که انتخاب می کنید متفاوت است حتی شاید بیشتر از هماهنگی رنگ ها حائز اهمیت باشد ، اما نمی توان بر اهمیت هماهنگی رنگ ها سرپوش گذاشت ؛ برای انتخاب هماهنگ ترین کرم پودر از نظر رنگ با پوست صورت ، مقداری از کرم پودر را بر روی چانه امتحان کنید و زیر نور طبیعی بروید ، ملایم ترین کرم پودر با کمترین بازتاب نور از شما تصویری رویایی در عکس ها برجای خواهد گذاشت .

به چند نکته دقت داشته باشید : رنگ پوست شما دائما در حال تغییر است ، در هر نوبت خرید و به صورت فصلی محصول را حتما چک کنید و از هماهنگی آن اطمینان کامل حاصل فرمایید ؛ گاهی لازم است برای پوشاندن التهاب های قرمز رنگ و یا اندکی نشاط بخشیدن به صورت به ترتیب از کرم پودر با پایه های قرمز و بنفش استفاده کنید .

و در نهایت پیش از هرگونه عکس دسته جمعی ، تیغه بینی و انتهای زیر ابرو ( محل سایه زدن ) را اندکی روشن تر کرده و نواحی رویش مو ها ، کنار استخوان گونه و فک را اندکی تیره تر کنید .

مرتبط ها

قالب خبری