جدیدترین مطالب امروز

خال کوبی یا تاتوی خود را با کمترین عارضه برای همیشه پاک کنید

تهیه کننده : بخش گوناگون

تهیه شده برای بخش : زیبایی

خال کوبی یا تاتوی خود را با کمترین عارضه برای همیشه پاک کنید

از راه هایی که برای آراستگی وجود دارد می توان به تاتو یا خال کوبی اشاره کرد ؛ امروزه حتی در صورت پشیمانی به راحتی می توانید تاتو را برای همیشه از پوست خود محو کنید .

اشخاص در سنین پایین ممکن است کارهای مختلفی را تجربه کنند و یا طرفدار یکسری فعالیت ها باشند ، خال کوبی یا تاتو نیز یکی از آن کارهاست . ممکن است فردی خال کوبی ( یا تاتو ) در ناحیه ی لب ، چشم و… انجام دهد و با گذشت زمان نسبت به شغل و فعالیت اجتماعی خود ، مجبور باشند خال کوبی را پاک کنند ؛ تغییر رنگ و یا قرینه نبودن تاتو و خال کوبی از دیگر دلایلی می تواند باشد که شخص را به پاک کردن خال کوبی ترغیب کند .

بسیار پیش آمده شخصی را دیده باشید که چند خط ابرو دارد و یا رنگ خال کوبی ( تاتو ) چشم او رنگ مناسبی را ندارد . در مورد اول یعنی چند خطه شدن رد تاتو ، علت آن پاک کردن رد و اثر خال کوبی به روش های ناکارآمد بوده است ، البته در مواردی پیش می آید تاتو کار شخصی حرفه ای بوده و رنگدانه ها در سطح دقیقی از پوست قرار داده است بنابراین پاک کردن آن کار دشواری خواهد بود ؛ در خصوص مورد دوم نیز ( تغییر رنگ خال کوبی ) استفاده از رنگ های بی کیفیت و یا قرار نگرفتن رنگدانه ها در سطح مورد نظر و بسیاری موارد دیگر می تواند علت باشد ، مهم این است که این امر می تواند باعث شود شخص به پاک کردن خال کوبی روی بیاورد .

در گذشته ( حتی در حال حاضر ) روش هایی برای پاک کردن خال کوبی استفاده می شد که اسکارهای شدید پوستی را برجای می گذاشت ؛ این روش ها عبارت بودند از سوزاندن خال کوبی ، پیوند پوست و… اما الان بهترین روش استفاده از لیزر است ؛ لازم به ذکر است لیزر ها خود انواع مختلف دارند و با توجه به روشی که برای از بین بردن تاتو انتخاب می شود ، گونه های مختلفی از آن ها مورد استفاده قرار می گیرد .

کار پاک کردن خال کوبی از دوجهت ممکن است دشوار شود : اول آنکه شخصی که تاتو را انجام داده حرفه ای بوده باشد و رنگدانه ها را در چنان سطح دقیقی قرار داده باشد که اکنون پاک کردن آن کار دشواری باشد ؛ و دوم فرد از تثبیت کننده استفاده کرده باشد و علاوه بر مرحله ی خال کوبی ، برای تثبیت نیز به متخصص رجوع کرده باشد ؛ استفاده از رنگ های مشابه پوست نیز به همین اندازه می تواند در پاک کردن خال کوبی مشکل ساز باشد . اما تا کنون روشی کارآمد تر از لیزر برای از بین بردن دائمی خال کوبی از سطح پوست با کمترین اسکار ارائه نشده است .

مرتبط ها

قالب خبری