جدیدترین مطالب امروز

جوراب پوشیدن را به عنوان یک راه حل درمانی بشناسید !

تهیه کننده : بخش گوناگون

تهیه شده برای بخش : دانستنیها

جوراب پوشیدن را به عنوان یک راه حل درمانی بشناسید !

یکی از توصیه های امروزی پزشکان به برخی از افراد ، جوراب پوشیدن است ! جالب است بدانید که این عمل ، می تواند فواید مختلفی برای شما به همراه داشته باشد .

بر اساس تحقیقات انجام گرفته ، جوراب پوشیدن در هنگام خواب از فوایدی برخوردار است .

فعالیت جنسی بهتر ، بهتر خوابیدن و … از فوایدی هستند که جوراب پوشیدن در هنگام خواب آن ها را فراهم میکند ، ( البته باید گفته شود که جنس جوراب هم باید مناسب پا باشد و بتواند گرما را در حد خوبی برای پا فراهم نماید )

نتایج یک پژوهش که محققان دانشگاه « گرونینجین » هلند انجام داده‌اند ، بر اهمیت جوراب پوشیدن در هنگام خواب تاکید دارد .

این پژوهش نشان داد که گرم نگاه داشتن پاها ، به بازتر شدن رگ ‌های خونی پاها کمک کرده و زمان مناسب برای خواب را به مغز خبر می ‌دهد .

در این پژوهش ارتباط واضحی میان گرم نگاه داشتن پاها و زودتر و راحت ‌تر به خواب رفتن مشاهده شده است .

این پژوهش که در نشریات بریتانیایی منتشر شده ، ثابت می‌ کند ، باز شدن رگ‌ های خونی به بهتر شدن روابط جنسی منجر می‌ شود ، زیرا این مسأله نقش مستقیمی با فعالیت‌ های جنسی دارد .

براساس این پژوهش ، ۸۰ درصد زوج‌ هایی که هنگام خواب ، جوراب پوشیدن را فراموش نمیکنند ، هنگام رابطه جنسی به مرحله ارگاسم می ‌رسند اما این نسبت در میان آن هایی که بدون جوراب می ‌خوابند ، ۵۰ درصد است و این نسبت ، تفاوت چشمگیری میان این دو گروه را نشان می ‌دهد .

نتایج این پژوهش غافلگیرکننده بود ، زیرا که پیش از این ، گمان می‌ رفت جوراب پوشیدن به مدت طولانی موجب پدید آمدن حساسیت‌ های باکتریایی می ‌شود ، در حالی که اینک پزشکان برای جلوگیری از عفونت باکتریایی و عفونت‌ های قارچی به افراد توصیه می‌ کنند هنگام خواب جوراب به پا کنند .

البته پزشکان کماکان تأکید می‌ کنند جوراب پوشیدن بر روی پاها کثیف منجر به حساسیت‌ ها و مشکلات قارچی و باکتریایی می ‌شود ، همچنین به پا کردن جوراب تنگ باعث نارسایی در خون رسانی به انگشان می‌ گردد .

منبع : بامداد

مرتبط ها

قالب خبری