جدیدترین مطالب امروز

تندیس چهره مردمی سال 99 با افتخار تقدیم به مدافعان سلامت

تهیه کننده : بخش گوناگون

تهیه شده برای بخش : چهره ها

تندیس چهره مردمی سال 99 با افتخار تقدیم به مدافعان سلامت

بدون شک در سالی که چند ساعت دیگر به انتهای آن باقی مانده است ، اگر بخواهیم چهره مردمی سال را معرفی کنیم ، با آرای بالا مدافعان سلامت این نشان را از آن خود خواهند کرد .

یک سال بسیار سخت بر تمام مردم عزیز ایران گذشت و حالا به نفس های به شماره افتاده سال نزدیک شده ایم ! سالی که انتهای آن به شروع یک قرن جدید منجر خواهد شد .

اما در این سال پر فراز و نشیب با کلی اتفاق متأسفانه ناخوشایند ، رشادت ها و جانفشانی های بیشمار کادر درمانی زبانزد مردم شد ؛ از خودگذشتگی هایی که مدافعان سلامت از خود نشان دادند بدون شک در تاریخ ایران و حافظه بلندمدت مردم ثبت می شود .

از همین رو و فقط به پاس قدردانی از این فرشتگان بی بدیل، می خواهیم در انتهای سال 99 ، تندیس واقعی چهره مردمی را با افتخار و عشق تقدیم کنیم به همین انسان های شریف که به بی تردید لقب مدافعان سلامت برازنده آنهاست .

چهره مردمی که در دل و جان مردم جای بازکردند و تمام این خستگی ها و فداکاری ها را نه از روی وظیفه، بلکه به عشق مردم کشورشان به جان خریدند .

ما مردم کشور غیرتمند ایران، هیچگاه خوبی ها را فراموش نخواهیم کرد و می دانیم که اگر چنین عزیزانی نبودند، اوضاع درمانی ایران بسیار وحشتناک می شد !

انتخاب چهره مردمی از دل مردم می آید ؛ حتی اگر سازمان و یا نهادی هم نباشد که این تندیس را در واقعیت به این عزیزان اهدا کند ، در قلب و ذهن مردم، این تندیس به مدافعان سلامت اهدا شده است .

به امید اینکه در سال آینده، تندیس چهره مردمی را به دانشمندان ایرانی برای کشف واکسن کرونا تقدیم کنیم و همه ملت های جهان با هم، ریشه کن شدن این بیماری را جشن بگیریم .

منبع : یک جم

مرتبط ها

قالب خبری