ضعف شنوایی ماحصل استفاده از قرص های لاغری !

:: نویسنده : بخش گوناگون
:: تاریخ انتشار : اکتبر 9, 2020
ضعف شنوایی ماحصل استفاده از قرص های لاغری !

در سالهای اخیر ، مصرف انواع قرص های لاغری به اوج خود رسیده است ؛ در این مقاله قصد داریم به ضعف شنوایی که ماحصل استفاده از این قرص هاست بپردازیم .

متأسفانه همیشه راههای به ظاهر ساده تر و صدالبته پرخطرتر ، گزینه اول بسیاری از افراد تنبل است و به جای روش های اصولی به دنبال میانبرهایی هستند که بعضا سلامت شان را به خطر می اندازد ؛ یکی از این مخاطرات ، استفاده از برخی قرص های لاغری است که در نهایت می تواند به ضعف شنوایی و در موراد نادرتر به ناشنوایی منجر گردد !

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) از کمپانی‌های سازنده قرص‌ های لاغری خواست تا این قرص‌ ها را به روز کرده تا خطرات ضعف شنوایی در افراد کاهش یابد.

تعدادی از قرص های لاغری علت ضعف شنوایی بیماران معرفی شده است که به همین منظور FDA از تولید کنندگان این داروها خواسته است تا نسبت به تغییر دادن این داروها، فکری اتخاذ کنند تا با ضعف شنوایی ناگهانی و یا از دست دادن شنوایی دچار نشوند.

گفتنی است، اغلب این بیماران از سرگیجه و صدای زنگ در گوش شکایت داشته اند، FDA از بیماران که از این داروها استفاده کره اند خواسته است تا اگر با این مشکلات مواجه شدند هر چه سریع تر به مراکز درمانی مراجعه کنند.

منبع : دکترسلام

اشتراک گذاری این مطلب در :