آب پنیر و تأثیرات آن بر عضلانی شدن بدن ؟

:: نویسنده : بخش گوناگون
:: تاریخ انتشار : اکتبر 19, 2019
آب پنیر و تأثیرات آن بر عضلانی شدن بدن ؟

در این مقاله از فواید و تأثیرات آب پنیر بر عضلانی شدن بدن خواهیم گفت ؛ اگر شما هم دوست دارید بدنی عضلانی و خوش فرم داشته باشید از مطالعه این مقاله غافل نشوید .

آب پنیر ، یکی از محصولات پنیر سازی است. برخی از افراد از آب پنیر به عنوان منبع پروتئین و مکمل استفاده می کنند.

پودر پروتئین آب پنیر ، در میان ورزشکاران رشته های قدرتی طرفداران بی شماری دارد. این پروتئین سرشار از مواد مغذی و اسیدهای آمینه است. اما برخی از افراد به دلیل این که دستگاه گوارش شان لاکتوز را تحمل نمی کند، نمی توانند تخم مرغ، سویا و پروتئین آب پنیر بخورند.

بررسی های پزشکان و متخصصان تغذیه نشان داده، مصرف پروتئین آب پنیر ، قدرت، اندازه و توده عضلانی بدن را افزایش می دهد.

میزان مصرف پروتئین آب پنیر :

دوز استانداری برای مصرف پروتئین آب پنیر تعیین نشده است. برای تعیین دوز مناسب مصرف باید با پزشک مشورت کرد.

مواد غذایی حاوی پروتئین آب پنیر :

شیر و پنیر حاوی پروتئین آب پنیر هستند.

عوارض جانبی مصرف آب پنیر :

مصرف دوز بالای پروتین آب پنیر سبب بروز حالت تهوع، افزایش حرکات روده، سردرد، تشنگی و نفخ می شود.

خطرات
بیماران کلیوی و افرادی که به شیر حساسیت دارند، باید از مصرف پروتئین آب پنیر اجتناب کنند.

واکنش ها
مصرف هم زمان پروتئین آب پنیر و آنتی بیوتیک ها، داروهای درمان پارکینسون و پوکی استخوان خطرناک است.

مطمئنا راه های طبیعی بسیار بهتر از راه های غیرمعمول مانند استفاده از آمپول و پودر برای عضلانی شدن بدن است.

منبع : دکترسلام

اشتراک گذاری این مطلب در :